Regional Office, Odisha, Bhubaneswar,
Regional Office, Odisha, Bhubaneswar,

Implemented-area

IMPLEMENTED AREAS (DISTRICT-WISE) IN EMPLOYEES' STATE INSURANCE CORPORATION, ODISHA REGION

SL. NO. DATE OF IMPLEMENTATION STATUS OF IMPLEMENTATION NAME OF THE DISTRICT
01.
01.06.2016
Fully (Click Here)
Angul, Balasore, Bhadrak, Baragarh, Bolangir, Cuttack,Dhenkanal, Ganjam,
Jagatsinghpur, Jharsuguda,Jajpur,Keonjhar, Khurdha, Koraput,
Mayurbhanj, Puri, Rayagada, Sambalpur, Subarnapur, Sundargarh.
02. 01.11.2017 Partly (Click Here) Nayagarh
03. 01.01.2019 Partly (Click Here) Nawarangpur 
04. 01.09.2022 Fully ( Click Here) Kalahandi 
05. 01.12.2022 Fully (Click Here) Gajapati, Malkangiri, Nuapada,Deogarh
06. 01.02.2023 Fully (Click Here) Kendrapara
07. NIL Not Implemented Kandhamal, Boudh

                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                            For Implementation (View Map)

Last updated / Reviewed : 2023-02-03

×

निर्देश

आपको CPGRAM वेबसाइट पर निर्देशित किया जा रहा है। यदि आप पहले से पंजीकृत नहीं हैं, तो आपको CPGRAM पर पंजीकरण के लिए कहा जाएगा। पंजीकृत उपयोगकर्ता सीधे अपने CPGRAM यूजर आईडी और पासवर्ड का उपयोग करके लॉगिन कर सकते हैं।

  • 1. CPGRAM में लॉग इन करें
  • 2. "Grievance Detail"के तहत "Others/Not Listed/Not Known" का चयन करें
  • 3. "Ministry/Department" ड्रॉपडाउन में ESIC चयन करें
  • 4. "Subordinate Department/Office" में क्षेत्रीय कार्यालय का चयन करें
  • 5. शिकायत का विवरण दें .

Instructions

You are being directed to CPGRAM website. You would be asked to Register with CPGRAM if not already registered. Registered users can login directly using their CPGRAM user ID and password.

  • 1. Login into CPGRAM
  • 2. In section "Grievance Detail" select "Others/Not Listed/Not Known"
  • 3. In the "Ministry/Department" Drop Down Select ESIC
  • 4. In "Subordinate Department/Office" select the Regional Office
  • 5. Provide details of the complaint

Proceed